Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Alhamdulillah aku semakin bangkit ! ♥
Sunday 18 March 2012 ? 0 Atashinchi ?



Hasil nukilan Nurasyraff Juvane II  . Hihi story in love ~


Sambungan cerita aku ---> Hasil nukilan Jaja Erry  :) Hihi thanks kak jaja . Aumm ! 

Inilah aku ! Hihi muka macam nak bagi penyepak je kan? HAHA .watlek watpeace ~ This year aku dh nk SPM aw . s0 aku taknak habiskan masa aku dgn kesedihan-kesedihan yg melanda kt diri aku sebelum niey  . it's okay . sekarang aku dah bangkit dari kesedihan . aku yakin aku boleh teruskan hidup aku ! Jyeah ! Doakan aku berjaya mencapai cita-cita aku . dan doakan aku semoga suatu hari nanti aku akan dapat kebahagiaan hidup :) Aku bersyukur orang yang aku sayang iaitu family and kawan-kawan aku sentiasa ada dikala aku sedih dan happy :) Iloveyou guys ! muahhhh !







Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik