Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Ade hikmah disebaliknya ... be strong ♥
Thursday 8 March 2012 ? 0 Atashinchi ?

‎" ... Kini aku bangkit, membuktikan yang ku tak sakit , dengan segala perit yang kau berikan ... " #be strong yea :'( i know you can wake of grief ! ♥ :D
 ·  ·  · 12 minutes ago







Ada hikmah disebaliknya ... Aku redha dan pasrah :'(
 ·  ·  · 48 minutes ago via Hati


‎"... Tuhan tolong lembutkan hati dia , untuk terima ku seadanya .. kerna ku tak sanggup , kerna ku tak mampu .. hidup tanpa dia di sisi ku ..."
 ·  ·  · 38 minutes ago via Hati


‎"... Mendengar namamu bagai memikul beban , mendidih lah kemarahan yang terpedam .. itu belum lagi kita berdepan .. lebih lah elok jika di biarkan ..."
#Usah di tambah bara yang tersimpan ;D biarlah aku bertanggung sendiri segala dosa membencimu ...
 ·  ·  · 6 minutes ago via Hati



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik