Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Acap , How's you today ?
Sunday 11 March 2012 ? 0 Atashinchi ?

Jatuh cinta? Oh no ! Jangan! Aku masih lagi dalam trauma -,-
 ·  ·  · 10 hours ago via Hati







Semoga hari ini lebih baik dari sebelum ini ♥ :')
#akuselaluingatpesankauwalauponkaudahtakdedalamhidupaku .
 ·  ·  · 15 hours ago via Hati



Konspirasi Cinta .
#Hurmm . tibe-2 malam niey aku teringat kau doh . rindu :'( tapi rindu sayang vs sakit hati dengan kau !
 ·  ·  · 12 minutes ago via Hati


Haaa penatnya .. baru bali dari pilih kasih kt RTM tadi . esok sekolah tapi aku ambek cuti . penat ah -,- Hihi
 ·  ·  · 18 minutes ago






-------------------------------------------------------------------------    <---- Sedih gile  dia dh xde :'(


------------------------------------------------------------------------


I will make sure , kau akan menyesal dengan perbuatan kau tuh ! Hurmm .
 ·  ·  · 8 hours ago via Hati

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jatuh cinta ? Oh NO ! Aku masih lagi dalam trauma -,-
#HAHA , Nurasyraff Juvane II jom kita sesama single ♥
 ·  ·  · Remove From Profile · 6 hours ago · 



Tak semestinya org yg tunggu gf/bf dia begitu lama itu org yg bodoh :3 Tu bermakna dia sayangkan bf/gf dia sangat2. Bersatu semula atau tak, itu Allah yg tentukan.
 ·  ·  · 24 minutes ago · 



Sayang , Sis Baru Nampak Awak Sedih Rupanyee ! Ommmjiiee , Kenape ?
 ·  ·  · See Friendship · about an hour ago






Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik