Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

You are the one i need ♥ :')
Friday 24 February 2012 ? 0 Atashinchi ?
♥NEVER FORGET THIS DAY WITH YOU♥

Ternyata hanya kamu kasih ,
Yang bisa membuatku hidup ,
Yang bisa mengerti diriku disaat ini ...
So you are my best thing in my life ,
Everytime i miss you oh baby ! 
Please don't go away from me ,
Tonight i'm here without you :'(



Tau tak? Aku rindu sangat dekat kau . Aku pun tak pernah lupekan kau , sentiasa ingat kau selalu dalam hati aku . tapi kau dah jauhhhhh sangat dari aku :'( kau kat sane tunggu aku yer ♥
 ·  ·  · 22 minutes ago via Hati



- Saya rindu sangat dekat awak b . tersangat rindu . tak tahu lah nak gmbrkan camne rindu saya dekat awak . Kalau boleh saya nak di sisi aku selalu . saya taknak lepaskan tangan saya dari awak . awak dekat sana , jangan nakal-2 k . saya selalu ingat awak n tak pernahkan awak . awak pon macamtu gak kan . saya pon still anggap awak bf saya lagi . takde siapa boleh ambil saya dari awak . saya nak awak sorang je dalam hidup saya tau . saya sayang sangat dekat awak . saya selalu ingat pesan awak , jangan nangis-2 , belajar elok-2 . pergi tuisyen , jangan tinggal solat . saya ingat wak . saya dekat sini sentiasa paham awak , and always support you . Awak men bola elok-2 k? training elok-2 k . ingat pesan saya "Majulah Sukan Untuk Negara " ! Hehe . btw I love you so much much much ♥ ! i'm really miss you b ♥




♥Sincerely my heart ♥











Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik