Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Personal maturity ♥
Monday 13 February 2012 ? 0 Atashinchi ?








Please reduce your ego, and do not think the feelings themselves. we must think about the people around us also and feelings of others :')
  • hati dan perasaan orang lain pun perlu dijaga 
  • prihatin dan ambil berat . 
  • jangan cepat berfikir negatif . 
  • percayakan orang yang boleh dipercayai .
  • tidak mudah give up .
  • sentiasa bersikap rasional . 
  • jangan malukan diri sendiri lagi-2 dikhalayak ramai .
  • jaga kelakuan di depan orang ramai . 
  • fikir 2x sebelum melakukan sesuatu . 
Above refers to the discipline and conduct in public and also to protect speech, whendealing with people :)





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik