Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Malam ♥
Thursday 23 February 2012 ? 0 Atashinchi ?



Rindunya aku dekat kau weyy :'( Hanya Tuhan saja yang tahu hati dan perasaan aku .

 ·  ·  · 11 minutes ago via Hati




Good Morning Facebooker ♥ :')
#Penatnya tangan niey buat homework seni . keje khusus lagi . Haishhh cukuplah sekali seumur hidup aku ambik seni this year -,- keje tak siap lagi . dah pukul brape niey . Urmm :/

 ·  ·  · 22 minutes ago via Hati

‎---> Alaaaa lapar la pulak . Nak makan ke tak? nak makan ke tak? Urmm dah pagi kot . awalnyer aku nk breakfast . Hehe -,-
 ·  ·  · 9 minutes ago



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik