Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Not in mood ♥
Friday 10 February 2012 ? 0 Atashinchi ?
nothing to say  ...

Haishh not in mood lah weyy . entahlah apa jadi dengan aku niey . tibe-2 mood xde . fikiran serabut . haishhh .. aku nk kehidupan bahagia aku yang dulu ...
actually aku rindu dia sangat-2 . takde siapa yang tahu , dia pon taktahu yg aku rindu dia . susah nak gambarkan perasaan aku niey biila dah jadi camniey . hanya berserah pada takdir . takdir yang menentukannya . 
yang penting aku masih kuat lagi untuk mengharungi semua dugaan ini . Insyaallahh . tapi entahlah boleh ke tak harungi nie . urmm . aku nak dia di sisi aku selalu , tapi aku dan dia berjauhan . takpelahh , aku redha
setiap hari aku tunggu dia balik sini . aku masih menunggu dan terus menunggu . aku nak jumpa dia . aku rindu sangat kat dia weyy . tersangat rindu :'( tapi ape kan daya , masa tidak mengizinkan buat masa sekarang ini . yang penting aku takkan lepaskan cinta aku hanya untuk dia sorang je , takde yang boleh gantikan tempat dia . walauapepon jadi , aku masih boleh bersabar dan menunggu takdir . insyaallah semuanya akan berjalan seperti dulu . aku hanya mahukan yang terbaik untuk diri aku dan diri dia . setiap saat , aku tak pernah lupakan dia , sentiasa ingat dia . aku rindu dia ...........rindu disisi dia , rindu nak tengok muka dia dari dekat , rindu everything about him :(


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik