Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

♥ Never forget this day (4.2.2012-Sabtu)
Saturday 4 February 2012 ? 0 Atashinchi ?
Again :'(
1.      For today :
·         Rasa nak pengsan bila saya tgk mesej dari awak tuh .
·         Saya terus menangis xhenti-2 smpai air mata nie tak terkeluar n mngalir .
·         Mata saya lebam/sembab smpai sakit /perit sgt mata nie nk bukak .
·         Kalau saya nangis tak henti-2 saya akan demam smpai tak larat dibuatnya .
·         Panas seluruh bdn saya .
·         Pening kepala rase cm nk pecah kepale niey .
2.      Saya benci perkataan uh dari awak . perkataan yang boleh buat saya gila tahu tak . tak tentu arah di buat nye bila awak cakap “b****” !
3.      Ya Allah , luruh hati saya bila tgk perkataan uh , dengan alasan awak ada masalah besar smpai libatkan b**** uh .
4.      Awak nk kehilangan saya ke? Awak nak?
5.      Tolong jangan main-2 soal b**** niey . saya ambik series . bukan bnde gurauan semata-2 tapi perkataan uh dari mulut awak sendiri kan .
6.      Saya ikut awak walaupun hati ini taknak prkara tuh terjadi . memang saya tak dapat terima kenyataan tuh . sorry to say .
7.      Sebab tuh saya cakap n pesan kat awak selalu , “tolong jangan mungkiri janji awak dekat saya tuh . saya mohon dan merayu dekat awak .
8.      Kita dah sama-2 janji kan . dah sama-2 takkan tinggalkan each other kan . right?
9.      Saya pegang janji kita tuh sampai bila-2 . saya takkan lupakan janji tuh dan saya jaga janji tuh untuk saya hidup dengan awak .
10.  Saya takkan lepaskan janji tuh tanpa alasan yang tak munasabah .
11.  Saya faham awak ada masalah besar tapi kenapa awak masukkan saya dalam masalah awak tuh . takkan disebabkan masalah awak , awak terus cam tinggalkan saya cam2 je .
12.  Mustahil , awak cakap bagi awak masa, okay saya faham awak .
13.  Awak pun busy dgn bola semua , xpe , saya tak kesah pasal tuh . saya sentiasa support karier awak . saya tak boleh haling awak buat ape coz saya belum lagi sah di sisi awak .
14.  Hanya awak pendamping saya sampai bila-2 . saya hanya nak awak dalam hidup saya .
15.  Kita dah janji kan? Awak dan saya dah janji sama-2 kan .
16.  Okay sekarang saya dah tahu apa masalah awak semua , xpelah , saya boleh terima masalah awak tuh , saya faham . don’t worry be happy right? J
17.  Lega hati bila awak cakap semuanya pasal masalah awak tuh , xdelah saya pikir negative . series ! saya memang pikir negative bila awak cakap nak b**** tuh .
18.  Saya taknak jadi macam dulu . kita pernah jadi camnie jugakkan .
19.  Awak ada masalah then terus lepaskan kat saya , saya taktahu apa salah saya time tuh .
20.  Xpelah saya faham awak .  just saya taknak jadi macam niey lagi ea sayangg? Please ….
21.  Apepon , if awak ada masalah just tell me , walaupun saya takdapat tolong awak , at least awak bgitahu lah k . jangan senyap je .
22.  Saya mintak maaf sebab tak pat tunaikan permintaan awak zoul pasal b**** tuh .
23.  You know why? Coz I really really love you so much . aku sayang kau macam aku sayang diri aku sendiri . saya takkan lepaskan awak cam2 je .
24.  Saya kat sini akan tetap tunggu awak balik sini bila awak dapat cuti nanti ea, don’t worry k . saya still pegang setia saya dekat awak dan awak pun pegang k setia awak dekat saya.
25.  Nanti awak balik , kita jumpa macam biasa k . saya rindu sangat kuar hangout spent time dengan awak L rindu sangat .
26.  Our make sure that one find day , you will deathly in love with me . I sure that .
27.  K lah itu saja yang dapat saya luahkan . nothing to say lagi .
28.  Btw I love you so much and I miss you so much . iloveyou forever .
29.  Please keep ur promise okay? And I always keep my promise to you dear .
30.  Bye . Salam *from Nurasyraff Juvane II  Relationship  Zoul Haikal 




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik