Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Cerita Kedai Kopi ♥
Friday 24 February 2012 ? 0 Atashinchi ?



♥Setiap langkah mesti ada penghujungnya ♥

Dah lame aku tak tulis diary kt blog niey . padahal hari-2 aku update blog nie . aku just update copy and paste status kt facebook aku tuh =D hehe . malas nak tulis pape coz ape yg aku tulis kt status fb aku uh sume tuh benda yang berlaku dekat aku . masalah , kejadian or whatever lah . sume ade di status fb aku uh . aku bukan nk brpublisi murahan tapi aku buat sume status uh untuk meluahkan perasaan aku , isi hati aku . bukannyer utk meminta simpati , tapi aku suka share benda yang terjadi dekat aku kat fb aku . blog niey pon diary aku , rasa lega and tenang je hati nie bile luahkan sesuatu dekat blog or fb aku *sharing is scaring =D Hihi . btw . aku sekarang dah boleh terima hakikat apa yg terjadi dkt aku , kebanyakannyer sume tuh disebali hikmah dan aku perlu redha dengan ketentuan ilahi . Insyaalllah aku boleh tabahkan hati ini , setiap hari aku berdoa supaya hati aku niey sentiasa tenang , tabah menghadapi dugaan hidup niey , dan aku mahu capai cita-2 aku untuk berjaya ke menara gading . aku dah janji dekat diri aku . aku nak berjaya dlm hidup ! aku taknak hidup dlm gelap tanpe arah tuju . siapa yang nak kan hidup camtu . sume taknak kan  . sume ada matlamat sendiri untuk hidup . 
  • Diri aku - aku nak berjaya suatu hari nanti . aku nak capai ke menara gading . aku dah janji kat diri aku untuk lakukan terbaik . aku nak hidup yg sentiasa happy yang boleh bahagiakan kehidupan aku . memang kadang-2 , senyuman aku disebalik kedukaan . tiada siapa yang tahu dan paham hati ini , hanya tuhan je tahu apa isi hati aku niey . perkara yg buruk berlaku dekat diri aku tu sume hikmah disebaliknya . baru aku paham hidup untuk bangkit ke depan . aku takkan undur ke belakang . aku ada matlamat aku sendiri . aku harap org sekeliling aku paham aku apa yang aku nak dalam hidup aku ♥
  • Keluarga -Ayah dan mak aku bersusah payah membesarkan aku . dan aku hargai sgt pergorbanan mereka . aku sayangkan mak ayah aku & adik-beradik aku. aku mengaku memang aku niey anak yg degil . Hihi . kuat memprotes kt rumah .apa yang aku tak suka , memang tak suka di paksa . kalau tak , aku protes ! Haha . tapi makin lama makin besar , aku paham dan aku sedar yg aku tak boleh nak protes kehendak family aku , yelah mereka mkn garam dulu dari aku ~s0 mereka lebih tahu hidup kt dunia nie , byk halangan dan dugaan . aku selalu ingt pesan mak aku , walau apepon jadi kita kena ikhlas lakukan sesuatu , yakin pada diri sendiri , jgn lakukan benda buruk pada diri sendiri coz byk risiko yg boleh berlaku dan yg paling penting ialah Redha dan pasrah dgn ketentuan ilahi . Mak aku sentiasa ade dgn aku bile aku susah dan senang . aku akn sentiasa ingt yang "Syurga di bawah telapak kaki ibu" ♥
  • Special Person - Muhd Zulhaikal bin Sohaime yang aku sayangi . aku sayang gila-2 dekat kau . aku tak boleh tanpa kau . series ! aku sayang dan rindu sgt dekat kau . kita sekarang dah berjauhan kan , susah nk berjumpe . aku rindu kau b :'( rindu everything . setiap hari aku tunggu kau balik sini . memang tak dinafikan , setiap masa aku selalu ingat kau . aku tak tahu nak luahkan dekat sape . kalau lah kau ada di sisi aku , Ya Allah , alangkah bahagianya aku . happy sgt kau ada dalam hidup aku . aku paling bahagia bila couple dgn kau . sebelum niey , aku couple dgn orang lain kejap je . tak lame pon . tapi dengan kau . dah nak msuk 8 bulan dah dear . bgi aku lame sgt . tak sangke kan . Hehe . Aku tahu kau tak pernah mainkan perasaan aku kan . makin lama , aku makin paham dan redha dgn apa yg berlaku dekat kita , sebenarnya ade hikmah disebaliknya dan kita kena redha dan pasrah dan yang penting sentisa berdoa kat tuhan . aku setiap hari berdoa agar cinta kita kekal hingga akhir hayat selamanyer . aku nak hidup dengan kau sorang je . aku taknak orang lain selain kau b ! aku kat sini sentiasa tunggu kau dan tak putus doa aku setiap hari untuk kau di sisi aku ~ I love you so much and i miss you so much muahxoxo ! ♥
  • Kawan-kawan - Aku pon sayang kowg doh , memang tak hidup tanpa ada kawan di sisi kita . susah senang dikongsi bersama kan . tapi susahnya bila nak cari kawan yag betul-2 kawan sejati . kire BFF lah . best friend forever . kadang-2 aku agak tension and stress gak lah ade kawan yang sanggup sakitkan hati dgn kawan sendiri . aku tak paham lah , kenapa boleh jadi macam2? sometimes , aku pikir bila kau susah , aku tolong kau , bila kau senang , kau lupa daratan . yang paling penting adab berkawan tuh . aku memang ambik series bab nie coz dah mcm2 jadi kat kita kan kawan? byk dugaan dan halangan . itu sume hikmah di sebaliknya . memang aku nie agak sensitif sikit . tak bolehlah aku kecik hati dgn korang nnty tak senang duduka aku . ada je masalah sorang-2. yang bermasalah satu hal . haishh . tapi aku bersyukur sgt aku dapat kawan macam kowg . boelh buatkan aku happy je bila aku sedih or whatever jelah . aku hope sgt kita dpt kekal BFF forever kay? sayang kowg ! Love you . Muahhh ! ♥
  • EVERYTHING ! My Life , My Loves , My future , My All ♥


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik