Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Lumrah dunia kita ♥
Monday 20 February 2012 ? 0 Atashinchi ?
 Did we ever be together forever ?



About the love that comes and goes. Did we ever be together? I hope our love eternal, on reaching the end. forever .... ♥ :')

 ·  ·  · 30 minutes ago via Hati


Girl : Teringat janji lama mu kepadaku >.<
Boy : teringat saat kau masih ada sini temani ku sepanjang hari
Girl : bila kau pergi jauh ingatlah aku , bila ku disampingku peluk tubuhku .
Boy : bila kau rindu aku , panggil namaku , ku datang menemuimu .
Girl : kau perlukan jasad ku jangan lepaskan . tetapkanlah ku disini .
Boy : kerna hanya dirimu perlahan jiwa , pelengkap ku di dunia .....

"I shall try to live happily even though far away from you ♥ :') "

 ·  ·  · 6 minutes ago via Hati



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik