Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

♥ Love is like a wheel
Monday 6 February 2012 ? 0 Atashinchi ?
♥ Love is like a wheel. any kind of life is also like a wheel, we wince at the top, we wince at the bottom. from there we can be of value is something we need to deal with it . #walau apapun yang berlaku , kita perlu sedar yang dunia ini hanya sementara buat kita right ? :D #Sometimes, the memories of those we love is hard to forget because it is the most important matter to a person right? ♥ 


✿ Senyuman dan kegembiraan dari raut wajahku kadang-kala disebalik kesedihan yang tak dapat di gambarkan . Biarlah aku pendam sendiri apa yang aku rasakan untuk menjaga hati seseorang dan orang yang aku sayang . Semoga hidupku ini berakhir denagn senyuman :) ✿ #lumrahhidup.


Ya Allah , betapa rindunyer aku dekat dia :'( 
#oh dear, I miss you so much, I hope our relationship lasting forever because I love you how I love myself ♥

For Zoul Haikal ---> Jangan sesekali memungkiri janji awak sebab saya still pegang janji saya takkan tinggalkan awak . Never be replaced you dear ♥ :'( 


i miss you b , i miss your smile , i miss you so much ! :'(


Nurasyraff Juvane II ---> Iloveyou Zoul Haikal ♥ :'(





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik