Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Jyeah ! I was finally able to design ♥
Tuesday 21 February 2012 ? 0 Atashinchi ?
Haha. I think I can finish the work of this t-shirt design. very excited when I finished them all. vast is when I see the point. Hehe. The best! but are a little tension is also when I finishthis shirt because it is difficult and it is also difficult. need a long time. before thecompletion of this design, I barely gave up. but I rose from the failure and the end.Alhamdulillah. also produced this shirt that I design. hehe

gambar dari sini tak jelas . kalau nk tengok jelas , just click je gambar niey . t jadi besar ! Huhu 

Amacam? okay? kalau tak okay , okayy fine ! get out in my life . Hehe =P


Haaaa leganyer dah siap keje yang boleh buat aku tension giler ahh nk design t-shirt niey -,- nyaris give up ah tadi . Haishhh ~ PENAT !

 ·  ·  · about an hour ago via Hati


Acually aku design baju ini untuk kelas tuisyen aku . budak-2 kelas tuisyen aku suruh design kan baju coz aku kan dak grafik , so takkanlah tak ley buat kan . hehe . alaaa baju niey just sample je . kalau dowg suke , dowg terus hantar kt kedai  , kalau dowg tak suke baju yg aku design niey . it's okayyy . aku ikhlas membuatnyer walaupun byk halangan dan rintangan weyy ! hahaa . aku harap dowg boley terima design aku niey . maklum lah first time buat ..


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik