Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

I never stop to LOVE YOU ♥
Tuesday 28 February 2012 ? 0 Atashinchi ?
♥ love you more than word ♥ 


Lai lai lai ... Ohhhh gembira sungguh hari ini dan semalam . Hehe . Bak kata si dia "Hope hari ini lebih baik dari hari sebelumnya" (♥)

 ·  ·  · 45 minutes ago via Hati

♥ I LOVE YOU ZOUL HAIKAL ♥

-saya rasa bahagia sangat bila awak tak lupakan saya . saya happy sangat-2 . saya tak penah pon dapat boyfriend seperti awak zoul ! series . you only in my heart dear . i will make sure , nobody can take you from me . saya nak awak sorang je dalam hidup saya . sekarang kita dah dekat 7 bulan lebih kan kita couple . rekod paling lame saya couple dengan awak lah . Hehe . saya ikhlas mencintai awak sepenuh hati saya . awak nanti balik sini , kita meet okay ? saya rindu sangat dekat awak tau . rindu nak hangout dengan awak . rindu nak tengok muka awak depan-2 . and rindu everything . btw sayang gemok buncit zoulhaikal saya niey ! hehe . kiss sikit . muaxhhh ! Haha ♥ -



You are the one i need (♥)

 ·  · 



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik