Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Hari Jumaat ♥
Friday 24 February 2012 ? 0 Atashinchi ?




Hari yang indah hari Jumaat ~ Kepada kaum Adam must be ready to go Solat Jumaat ♥ :D wajib dear .
 ·  ·  · 3 hours ago via Hati




‎#Things have happened, I'm too lazy at the mention :')
 ·  ·  · 2 hours ago via Superman




Eeee pantang betullah kalau call tak angkat . dah plan mcm2 pas2 cam tergantung cam2 je . At least bgithu awal-2 . niey tak . Terus senyap je . Geram lak aku ~ Eish!
 ·  ·  · 25 minutes ago



Soalan : Boleh ke aku hidup tanpa si dia di sisi ku♥ ?
Jawapan : Walauapepon terjadi , aku boleh hidup kerana jantungku masih berdengup dan aku tak boleh hidup dalam diri aku sendiri tanpa si dia di sisiku ♥
 ·  ·  · about an hour ago via Hati
Bosanlah . Jum skype ! ♥
 ·  ·  · about an hour ago
Kalau nak suruh orang tolong kita , cakaplah elok-2 dengan cara yang elok . jangan nak kurang ajar sangat ! #Please take your conversation :D terima kasih kawan .
 ·  ·  · 2 hours ago



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik