Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Happy Anniversary 7 month 2012 ♥
Tuesday 7 February 2012 ? 0 Atashinchi ?
#Today ! meaningful day for me because our relationship is fulfilled the next 7 months without her on my side and I hope we can do our relationship lasting until the end of our life. Aminnnn #ilyzoul♥

Alhamdulillah , dah masuk 7 bulan aku dan dia still lagi bersama . Insyaallah kalau ada jodoh , we will together in  forever k . Aminnn  "...Ya Allah Ya Tuhan ku , restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami .. Aminn Ya Rabba Al amin ..." 


♥ only you in my heart ♥


For Zoul Haikal. : Saya taknak kehilangan awak , kita kn dah janji kan? jage elok2 janji awak pde saya tuh k , dan saya kt sini setia tunggu smpai awak balik sini  dan saya still pegang janji kita tuh kan yang kita takkan tinggalkan antara satu sama lain right? i'm really really love you so much . and our make sure that one find day , no one can take you from me . Pleasee i beg you , tolong jage hubungan kita baik-2 . selame nie saya hargai segala tentang awak dan saya terime awak seadanya . thanks for evetything yaa . i miss you so much dear . 
  1. about an hour ago
    ♥ Happy Anniversary dear . 7 months we are together right? I hope you can keep us together forever. I love you so much dear. miss you# ♥ — with Zoul Haikal.
     ·  ·  · Tag Friends


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik