Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Finally...♥
Thursday 16 February 2012 ? 0 Atashinchi ?
Nurasyraff Juvane II


♥ http://hairaffcapitalz.blogspot.com/ ♥ New :)
 ·  ·  · 2 minutes ago via Hati


-Alhamdulillah , jadi jugak aku edit blog nie . hehe . selame nie punyelah susah payah nk buat sendiri . nmpk lagi ringkas lah jgk blog aku niey . xdelah cm blog dlu aku , makk aiii serabut derr . pening kepale tgk . tapi bila da buat blog skin (background) tibe-2 rase cam nak blog aku yg dulu ah . yelah blog baru niey terlalu simple and buat aku lagi pening & sometimes tak paham . haha okay fine :) whatever . at least happy gak lah dgn blog niey . hehe ~


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik