Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

You are my BFF♥ !
Tuesday 24 January 2012 ? 0 Atashinchi ?
kau nak tahu tak , kau lah kawan aku yang paling aku sayang . tak ada seorang pun yang boleh gantikan tempat kau sebagai "best friend forever" aku . kita tak pernah pun bergaduh , bertengkar , tinggikan suara , ada pun masalah hanya perselisihan faham kan . tapi jarang kan . susah senang kita bersama , aku gembira dan bersyukur sangat dapat kawan macam kau . kita kenal dari sekolah rendah lagi kan sampai sekarang . sejak kita kenal dulu , memang kita akan tahu yang kita akan berpisah juga dan takkan dapat bersama selalu kan . tapi kau tak pernah lupa aku kan . itu yang aku bangga sangat berkawan dengan kau . aku hargai kau dalam hidup aku . bukan senang nak dapat kawan sejati macam kau . kau sahaja yang selalu faham aku kan . aku sayang kau dan aku rindu kenangan kita . kau tetap bff aku scha !

Translate ---> you want to know, you is my friend I love most. no one could replace you as a "best friend forever" me. we do not even fighting, arguing, increasing the volume, there was disagreement only problem right. but rarely right. difficult pleased us, I very happy and grateful to friends like you. we know from primary school right up till now. since we know a bit, did we know that we would part as well and can never be together always right. but you never forget me right. I was very proud to be friends with you. I appreciate you in my life. I can not easily true friends like you. You always understand me just right. I love you and I love our memories. Aku sayang kau and I love our memories . you are still my bff ♥ — with Natasha Fazira.


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik