Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Tuisyen ITMK ♥ :')
Saturday 7 January 2012 ? 0 Atashinchi ?
Huhu tahun 2012 nie . aku meRELAkan diri aku pergi tuisyen yaw :) yelah tahun nie SPM kot , so kenalah belajar dengan bersungguh-sungguh serta rajin belajar * alamak ayat aku -.- Haha . dulu tak nak lak belajar rajin-rajin and baru sekarang nak focus belajar , selame nie tak wat cam tu kan . Haishh apelah Nurasyraff Binti Hassan niey . Huuhuuhu .

Last aku tuisyen sebelum nie time Form3 . memang aku tak suka ! tak suka ! tak suka tuisyen ! nak tau sebab ape? sebab aku MALAS nak tuisyen lah ! benci sudah . memenatkan lorh . yelah pergi sekolah dari pagi balik sampai petang . then petang kot ade aktiviti kawad kaki ke , sukan ke , Pas2 malam lak poie tuisyen ! Oh damn ! tak boleh nk bayangkan lah hai . then tuisyen kat ________ cam hampehh !
( Ini time aku Form3 lorh mang aku boikot tuisyen . HAHA tapi sekarang dah tidak ade boikot cam2 lagi . Huhu )


Tahun nie aku dah rela pergi tuisyen coz tuisyen uh penting sebenarnye . yelah kot aku ade aktiviti len cam pergi kem ke . hbes seminggu tak datang sekolah cam tahun lepas . terus miss pembelajaran kat sekolah . then sebab tuh lah aku tuisyen .  tapi penat weyy . dengan homework kat sekolah lagi and homework kat tuisyen lagi . Haaa damn ! but sokeyy . aku boleh buat ! huhu . Insyaallah .

Tuisyen kat ITMK kire okelah dari tuisyen kat _____ (malas nak sebut) hahaha . tapi tuisyen uh byk kenangan weyy kat sane . rindu cikgu math , science and bm aku . dowg the best . Huhu . then dapat ramai kawan baru . dak-2 pandai lagi . huhu . ade yang 1 kepale ngn aku iaitu Anis Azmi dari skolah Senawang :) she's the best friend kat tuisyen uh . hehe . but sekarang kiteorang dah tuisyen same-2 dah coz aku dah tuisyen ITMK lorh . dia mybe still tuisyen kat tempat biase kot . kat tuisyen ITMK nie lak dpt gak lah kwn baru . wat mase nie sorang je lah kawan baru . huhu . name dia Aina syuhada dari skolah PZ . dia oke je , baik n friendly :)

tu saje yg dpt aku luahkan about tuisyen . huhu
wish me luck for SPM ( straight A's . Aminnn ) 





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik