Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Hangout with my family ♥ :)
Sunday 1 January 2012 ? 0 Atashinchi ?
Hari nie kuar ngn family   . Huhu best gile . Happy sgt-2 . i love my family . no one can replaced them from my life . hari nie pergi rumah makcik aku . hehe dpt jumpe cousin kesayangan aku ( aqilah syahirah) yg skrg brumur 2 tahun . aku anggp dy mcm anak aku . haha anak lak . xdelah . anggp cam adik aku jew . dh lame xjumpe die kot . dpt lepaskan rindu lepas jumpe dia . hehe . then we go to Nilai 1,2,3 . hehe . jalan-2 . cari ah ape yg patot kt situ . huhu . beli kasut skolah n beg sekolah aku n blalala . oke da complete ! so just get ready go to school yaw ! urghh~  oke dh nak naik sekolah kot . whatever ~ then dalam pukul 7 lebih bru sampai rumah makcik aku uh . dlm pukul 8 lebih uh kiteorang sume keluar pergi makan kat luar . best ah gak mkn sme2 . aku order nasi goreng ayam aw . cm bese ah menu aku . haha . then aku terkejut gile ah bile tgk nasi goreng aym yang aku order uh pelik sgt . dh cm nasi paprik jew . siap aku tnye balik waiter kt situ . dia ckp tu lah nasi goreng ayam . urghh whatever. then aku makan jelah . perrhh sedappp kot ! kedai makan uh orang kelantan punye .yang masak lelaki kot . tapi sedapp weyy . rugi xmakan .huhu . pakcik aku orang kelantan so dia kenal ah orang kt kedai uh , mang rmai pelanggan dtg kebanyakkn orang kelantan . kiteorang je orang seremban ! hahaha . then yg family aku order nasi lauk . aku tak suke sgt kalau mkn kat luar makan nasi lauk-2 niey . lecehhh ah . 

Lepas makan  kiteorang pergi dataran nilai . downtown nilai . best . kt situ adelah expo n macam2 ah . kt tengah dataran uh ade padang besar sgt cm padang bola . best ah lepak situ . siapp ade kuda agy aw . huhu . aku tengok cousin aku nak kuda aw , rase cm nak naik jew aw. tapi takot ah . haha .adik aku pon naik skli . then ayah aku suruh aku naik . then aku pon beranikan diri gy tunggang kuda uh . haha . first-2 tyme naik kuda uh , perhhh xtau nk habak camne , takot kot . tapi besssttt ! don't worry ade pemilik kuda uh follow aku skli tyme uh . takot na kuda dia kena curik . kang aku bawak balik seremban kang padan muke dia . hahaha . xde lahh . dia follow n conduct coz t kalau dia biarkan aku sorang-2 tunggang kuda uh tah ape jadi ahh . haha . silap2 kuda uh hilang ngn aku-2 skli hilang . bhuahaha . werkk ! kne bayar naik kuda uh . best ah . snap gmbr yg penting wajib wat . huhu . lepas uh , aku beli shawl (selendang) . huhu pashmina . brown colour yaw ~ huhu cantik ah gak . then tyme ngh beli shawl uh aku dukung cousin aku yg aqilah uh , aku n dia je pergi kdai tudung uh , pas2 orang kat kedai uh ingat aqilah uh anak aku . bila lak aku kawin nie dpt anak bagai. ade ke muka aku muka mak orang?! uisshh xde maknenyer lah .  hahaha lawak ah kakak uh . suka-2 hati dia je ckp tu anak aku . pdhl tu cousin aku . pangkat adik kot . tapi sokayy lah , yelah coz cousin aku uh rapat sgt dgn aku aw . ssh nak berpisah . huhu . akak aku lak dia beli perfume . mang rambang mate ah kt situ . mcm2 ade . siap ade tarian poco-2 skli . wahh best . ramai-2 berpoco-poco trmsuk aku skli . hehehe . jangan gelak ! aku sepak kang . haha . watlek jew . just have fun kan . lagi2 ngh new year lorh . hehe 

then kiteowg pon balik . penat gile rasenyer ! series penat dohhh ! urgghh balik umh jew aku terus call capital Z aku . huhu perkara wajib uh . then aku gy mandi . penat ah badan . tapi sempat agy online . hehe . saje je . aku bwk lappy aku . tu yang online uh . 

Btw mang happy gile ahh hari nie . kalau nak lebihkan happy kan best kalau ada bf aku skli (zoulhaikal) urmm . tapi dia tak balik . tak pat cuti . sokeyylah my dear . nnti kite kuar sme-2 k . dating ke . huhu . yelah lame xjumpe awak . rindu woo ! hehe .

k lah bye 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik