Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Thanks ♥ love~!
Friday 2 December 2011 ? 0 Atashinchi ?
Awak nk tau tak , saya terharu gile-2 n text awak bagi kt inbox uh . pagi tdi sye bgun trus sye check nfone then tengok awak hntar mesej and sruh saya on9 n tengok inbox . tapi saya tak trus on9 coz labtop xde .so xley on9 . hehe . malam bru saya bkk . tadi lah . saya bukak je inbox n tengok awak hantar text panjang giler n watkan teruje n saya xsabar-2 nk bace . hehe . bile saya bace je * ouchh ='( mengalir air mate saya mok ~ terharu gile-2 . Ya allah hanya tuhan saje yang tau perasaan saya tyme uh . saya sayang awak sangat-2 b ! cinta saya pada awak remain forever . terharu sgt-2 . btw I love u ! ♥ thanks for coming in my life . saya hargai cinta awak pada saya ..........


ikhlas dari saya nurasyraff for zulhaikal ♥




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik