Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Thank You my dear ♥
Tuesday 20 December 2011 ? 0 Atashinchi ?
HAHAHA so funny mok . Tengok je fb kau , huishh Terbaekk ~ siap touching-2 bgai minah uh . alahaiii sweet sungguh doh . oke fine malas nak cakap pasal uh lagi . FULLSTOP . it's up to you dear .

Tau tak , aku rase cam tak dihargai bila kau wat aku cam2 . blog nie aku tulis pasal kau sebab aku sayangkan kau . aku nk jadi terbaik buat kau . dan bukan sebab aku tulis pasal kau untuk publisi murahan tapi sebab blog niey je tempat aku luahkan isi hati aku kat kau . Demi Allah aku sayang aku . tapi kau ? iyer-2 dulu bace blog rase cam nak nangis tapi skrg kau bace , kau boleh cakap " da bce da . so? " tu yang aku cakap terbaek uh ~ kire oke lah .

Tadi kau hantar msej kt aku cakap " Nytez . tc . kite jaoh . jage diri lek lok . bye salam " . oke aku tau tyme uh kau mybe dah nk tydor . aku balas msej kau tyme uh tapi kau tak balas . mybe kau dh tydow kot or penat . it's okay aku paham . dlm dekat pukul 1 lebih pagi , aku hantar msej kt kau . msej aku menandekan yg aku still boleh cakap " i love u " kt kau . sebab aku sayang kau . aku taknak kita gadoh-2 . aku nak macam dulu kite happy always . lepas je aku sent msej kat kau macam uh , terus hati aku lega & aku hope sgt terbukak hati kau untuk aku lagi . walaupon msej uh kau tak balas . sebab aku tau kau dah tidur . it's okay .

Then lepas je aku sent msej cam2 kt kau , aku trus on9 . aku tengok profile kau n bkk account fb kau . tarrra ! terbaekk ~ tersentak hati nie . aku ingatkan mood kau dh oke . pas2 aku ingtkn kau dh tidur tapi ade je status baru wat kt FB uh . kau on9 rupenye . okelah . it's up to u . aku xmarah pon kau on9 . tapi agak terase hati ah gak bile kau wat status " bosannn ! " . aku tau mybe kau tak tau nk wat ape , yelah salu men mesej ngn aku tapi tdi kejab je kite msej an . stop msej pon sebab kau xde mood . oke aku biar kn dulu mood kau uh . aku taknak kacau mood kau , aku suruh kau rest . tapi kau tak rest pon an , aku tahu uh . it'sokey . girl-2 kt FB uh mesti ley hilangkn bosan an mok? haha terbaek ~

* mang hati aku tengah sakit . tapi aku boleh cool n chill agy beb . thanks arr buat aku camniey . tapi walau apepon kau tetap BF aku & aku sayang kau sangat-2 . dan aku taknak kehilangan kau . Miss u sgt2 :'( aku akn tunggu kau balik . hope sgt dpt jmpe kau mcm selalu dan  bende yang ley wat aku bahagia skrg kalau aku brdiri depan kau then aku dapat pandang muka kau dan kau membalasnye balik . that's it . iloveyou .mwah3 ♥ 


~ ikhlas dari awekmu "nurasyraf bte hassan "

kbai #


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik