Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Spent tyme with him ♥
Sunday 4 December 2011 ? 0 Atashinchi ?
last moment dgn  dy seblom dy gy johor . sedih gak lahhh dy dh jauh ngn aku . but sokeyhh .. dh biase kot. hehe watlek je . xpew b , walaupon kite berjauhan tapi dekat di hati an  ♥ HUHU

Masa hari uh , dy bwk aku pergi city park . tempat first2 kiteowg date tyme mule2 couple . hehe . best2 ♥ then kiteowg jalan-2 kt round 1 bndar seremban . Yang xley bla nye first tyme aku kuar ngn dy tyme nek motor , kene tahan ngn polis . alaa watlek jew . polis uh xmkn owg . hehe . cam bese lah polis trafik an , check lesen motor ,rotex n blalaa .  tapi xde ppe pon . semue berjalan dgn lancar . past ! hehe . s0 boleyh jalan balik ~

Then kiteowg gy tmn reakrasi kt forest hight . alaa tempt owg salu jogging uh . aku pernah gak jogging dgn dy kt situ . boley tahan la tempat dy kat situ . ada tasik *ley lah campak dy kt situ . hehe xde lah gurau jew . xknlah aku tergamak nk wt cam2 . dy pernah aw angkt aku coz aku cabar dy campak aku kt tasik uh . hehe mang gile ~ syg b --> muahhx sikit ♥ haha tpi xde nye campak tol2 der . men lambong2 je .haha tu agy ah tak an . sje-2 mesra-2 alam asalkan dy leyh wat aku smile =D ~ lumrah manusia an . heee

Dah penat kuar , kiteowg pon balik ah . cam biase dy hantar aku balik .
Nak tau tak ape perasaan aku tyme aku lepaskan tangan aku dari tangan dy ? Sampai jew . Dy berhentikan motor dy .

  1. aku turun dari motor dy . then bukak helmet . lex jap " rase cam xnak jew turun dari motor uh "
  2. aku bagi helmet uh kat dy "pandang muke dy jap"
  3. salam tangan dy . cium tangan dy then dy pon salam aku gak " tyme uh rase tangan aku uh cam xnak lepas je dari dy "
  4. ............ :* ............. " rase nk nangis jew . warrrghhh "
  5. then brbual dgn dy jap and cam xtau nk cakap ape kat dy " rase cepatnye mase berlalu cam kejap jew jumpe dy "
  6. aku pon angkt kaki balik " sambil toleh belakang tengok muke dy wat kali tuh "
  7. lastly aku pon bye-2 dy " nampak senyuman dy terubat hati nie untuk lepaskan dy "
  8. tau tak , sebenarnye air mata aku mengalir tapi dy tak nmpk pon coz dy dh jauh tyme uh. lagipon aku xkan tunjukkn air mate aku kat dpn dy . aku xnak dy risau . 
  9. bye 125 ♥ bye b ♥ 
-♥ first of all . mang berat sgt hati nk lepaskan dy tyme uh . mang terkaku ah . xtau nk cakap ape . padahal sebelum niey mang dy jauh dari aku . tyme cuti dy balik and jumpa aku . tapi xtau lah tyme uh aku rase len sgt  and mang xnk lah lepaskan diri dari sisi aku . series ! tapi nak wat camne an . terpakse lah aku relakan dy jauh dari aku .
- ♥second of all . aku akan selalu rindukan dy and xkan lupekan dy every second tyme pon . coz dy pelengkap hidup aku . kalau takde dy . haisshh xtau lahh dear . sebab aku sayang dy sangat-2 . mangg byk halangan rintangan suka duka kami tetap bersame lagi smpai sekarang . Alhamdulillah ..
- ♥ Lastly aku sayang dia sangat-2 separuh dari diri aku . ILOVEYOU so much Muhd Zulhaikal bin Sohaime . thanks dtg dalam hidup bby . bby hargai b sangat-2 ♥

 Ya Allah .. restukan lah hubungan aku dan dia sehingga akhir hayat kami . Aminn ya rabbi al lamin ....


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik