Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Saya takkan buang ! ♥
Wednesday 21 December 2011 ? 0 Atashinchi ?
Paham tak ? saya takkan buang barang yg awak bgi kat saya uh . sebab saya sayang barang uh . penat-2 n buat susah jew awak belikan untuk saya , takkan lah saya nak buang pulak kan . Haissh saya masih waras lagi . Tak kan lah saya nk buang macam tu je . Gile ke? Orang yang tak hargai je yang buang pemberian orang kan . So awak jangan nak paksa-2 saya buang rantai tuh sebab saya sayang rantai tuh la wak . tak sampai hati nak buang rantai tuh . Nanti rantai uh sedih lah sebab pemilik tuan dia buang dia . Macam jugak pemilik tuan punya rantai uh , kalau saya buang rantai uh , saya akan sedih tau sebab rantai uh takkan saya jumpa kembali .

Tapi sorry lah sebab loket rantai uh jatuh dalam air time mandi pantai hari tuh . tercabot kot . saya lupe nk bukak rantai saya uh . dah terbiase pakai kan . yelah saya pkai rantai uh sebab saya selalu ingat kat awak tau . tapi dah hilang dh dalam air s0 tak pat cari balik . takkan lah saya nk korek pantai uh sampai jumpa . mang tak lah kan . s0 kire hilang macam tu jela . bukannye loket uh saya sengaja hilangkan . kalau boleh saya nk je cari sampai dapat loket tuh . tapi mang tak boleh lah kan . sampai kiamat pon takkan jumpe loket uh . dah dibawak air laut uh tah smpai mane lah kan . urmm :'( peristiwa yg tak dpat saya lupekan time detik cemas smpai saya menangis kt tengah pantai uh coz loket uh terjatuh dalam air pantai uh . Haishhh .

- untuk pengetahuan awak zoulhaikal ku yang tersayang lagi tembam buncit bucux n sewaktu dgnnye . saya tak niat pon nk buat loket uh sampai hilang . i'm so sorry about that . oke saya tau saya cuai sebab saya lupe nk bukak rantai tuh . tapi rantai tu je dpt diselamatkn . still ade lagi rantai uh kt leher saya just loket jelah takde . saya gantikan cincin sbgai penganti loket uh . Hehe . awak yang suruh kan . s0 awak balik sini nanti awak still akn dpt tengok saya pkai rantai uh . awak jangan ngade-2 suruh saya buang rantai uh . bukan saya tak hargai rantai tuh . saya hargai sgt-2 pemberian awak tuh . s0 kali nie saya janji akn jage betul-2 rantai tuh k .

kbai # love you zoul * muahhhxxx ! 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik