Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Rindu teman-2 seperjuangan ♥
Thursday 22 December 2011 ? 0 Atashinchi ?
Friend Forever and ever :D
  • My team kadet polis *bacth95 - Tasha, Farah, Ifa , Leya , Izzati and others.
  • My Sibling Designer - Leeya , Banie , Tinie , Ain , Tipah , Aefie 
  • My Classmate 3Bougainvillea *2008-2010 
  • My Classmate 4Ixora *2011-2012
  • My team Juvane - Nisa, Eka , Marina , Adeela , Yana , Ekyn , Nurul , Intan , Wan , Najwa , Syamim .
  • My team futsal (Super Striker) - Husna , Afifah mox , Zaty , Alyn , Farah , Tasha , Ifa , Afy , Asni 
  • My team futsal (smkseripagi) - Amoy , Ain , Tipah , Alyn , Aisyah , Khalijah , Fyqah , Norfa , Ku norhanis 
  • And ALL MY FRIENDsss ! Love u guys ♥ muah !



Aku rindu semue kawan-2 aku. I miss u guys ! :'( 
Next year kite dh Form5 right? SPM candidate's agy . Hehe xsabar nk habes skolah tapi nanti dah hbes skolah mesti rindu kowg doh :'( it's okeyy beb . redha-2 . Nanti kalau aku kawin , aku jemput kowg semue kay ? Hehe tibe je *SPM pon xlepas agy nk pkir kawin-2 an . Kihkih . biar ah . semue owg ade hak masing-2 . Haha



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik