Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Rindu awak * B ♥
Saturday 10 December 2011 ? 0 Atashinchi ?
 Salam :)

Sekarang tepat pukul 1.15 pagi . haishh nape aku tak tidur lagi niey ? urmm tak ngantuk agy lah kot .  pening kepale ma~ kene telan panadol kit . hee . daripada aku tak wat pape ,s0 aku online then update blog lah .Zoulhaikal ? awak dengar tak saya panggil niey ? urmm awak tak jwab pon panggilan saya an , it's sokey . saya paham awak an jaaauhh :'(  aku tunggu dy smpai online . tapi dia tak online . aku tau dia dah tidur . tapi kenapelah aku tunggu dia online . padahal tdi dia cakap dia nak tidur dulu . haha apelah aku niey . Alahhh sebenarnye aku rindu dia lah :'( rase cm nak hug hug jew dia aw kalau dia kt sebelah aku . Tapi dia jauh lah .. nak wat cmne an . s0 tunggu dia balik lah :)

sebenarnye aku tak tidur pon sebab resah gelisah kot . entahlah knape . niey semue sebab awak ! kenape dh 2 hari niey kite tak mcam selalu yer? yg happy gudlucky , ade je senda gurauan an yg watkan saya selalu happy n smpai ketawe nk pecah perut and awk selalu wat saya jem/koyak :P tapi npe awak tak camtu lagi ? dah 2 hari aw kite cam2 . mybe awak penat kot . awak an men bola . yg pasal semalam uh saya takde mood coz saya , alah biaselah pompuan an "girl is special" hee . dh smlm2 kita dua2 xde mood an . then hari nie saya ingat awak dah oke n saya . mule2 oke je saya tgk awak tapi bila saya start say something kt awk psl ex-bf saya call saya mlm tdi then terus awak cam xde mood dgn saya . then awak ley cakp suh saya pergi lah blek kt ex saya uh . Urghh sampai mati lah saya takkn balik kt dia lagipon awak xtahu cter sbnrnye , tapi tu cerita lame kot , bende lame saya tak suke ungkit2 coz wat sakit hati jew .

*awak don't worry lah . saya setia ngn awak lah . tak de nye saya nk belakangkn awak , saya kan dah ada awak . saya hargai awak datang dlm life saya . happy sangat . awak kat sana take care aw . hope sucsess dlm karier awak k "majulah sukan untuk negara" hehe . saya kat sini baik-2 sahaja and oke jew.. tak de msalah tapi masalah rindukan awak jew :( urmm "

sedang saya tengah update blog niey , tibe2 lak dpt 1 panggilan call . panggilan dari awak b ! hehe xsngke lak call saya tyme niey . padahal dh pkul 2 pagi kot . awak terjage ea . rindu saya kew? hehe . dapat gak lepas rindu saya dkt awak :) 

 Iloveyou b and Imissyou so much much ♥ !


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik