Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Mandi pantai with cousin ~ Syokk TAPI ..........
Saturday 3 December 2011 ? 0 Atashinchi ?
semlam ary sabtu ,aq mndi pantai n cousin-2 aq kt PD . mne agy tmpt an kt n.9 niey selaen PD . hehe . kiteowg gerak dlm k0l 10 lebih pagi aw . sblom gy ,aq mang ssh nk bgun tydow . mang mls ah nk gy mndy pntai . xde mood ahh . penat and ngantok der ! sebab aq ngntok n penat an . hee mlm uh aq wat overnight plas midnight ngn cousin aq smpai k0l 3 pagi yaw . hehe sekali kale an . bak kate bf aq "amalkan selalu" . hahaha lex lu ~

patotnye gerak gy pantai awal aw tapi lambt kot kiteowg gy disebabkn aq n cousin-2 n akk aq trbgun lmbt and xlarat nk bgun awal . hee . mak aq n mkcik aq penat kejutkn kiteowg . haha nk runtuh umh den ha..  adessh~ hehe .

smpai je pantai an trus sewa khemah tuk istirehat . aq gy pntai yg xrmai owg sgt . best sikit . selalu gy pantai teluk kemang tapi dh xgy sne dah . xbest ! toilet kt sne pon kotor nk mam ! pntai yg aq gy smlm kire okelah toilet kt pantai uh . kiteowg mndi smpai k0l 12 lebih cm2 ah . tyme mandi pantai an , semalam ombak laut kt pntai uh mang best ahh . hehe risau lah tsunami dtg . ombak kuat kot . best men ombak . xpat tengok cter ombak rindu pon xpew ..aslkn aq pat men ombak kt pntai . hehe .

PERISTIWA TAK PAT LUPEKAN !
-urmm sedih wok . nk tau ape , loket capital Z kt rantai aq uh jatuh lam air . urmm tyme uh ngh men ngn ombak then tah cmne ley lak rantai uh tercabot . kire trtanggal lah then aq sempat selamatkn lah rantai uh but loket uh xpat ='( menjerit aq kt pantai uh . warrgghh ~ semue pandang aw tyme aq jerit uh *bpk segan . tapi peduli pe aq .yelaah rantai kesayangan kot . owg tersyg bgi an . syg gile rntai uh~ tapi nk wt cmne . bende dh lepas an . urmm xpat lupekn tyme uh .

To zoulhaikal ---> first-2 takot aw nk bgitau awak coz saya tau msty awak marah an ..tapi saya kne gak bgitau awak .. awak nk cakap ape kt sye ,cakaplah .. saya xkesah coz oke saya tau saya cuai . saya tau mesty awal anggap saya xjage btol2 rantai uh . bkn saya sengaja hilangkn loket kt rantai uh .. sorry sgt b . saya rse bersalah sgt-2 kt awak . maafkan saya ea . saya tau awak marah kt saya sbb rantai uh .. sorry sgt2 . please maafkan saya - i really disspointed for my self =(


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik