Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

lepas nie ? ♥
Wednesday 21 December 2011 ? 0 Atashinchi ?
  • ex-2 dulu ?
  • jantan len ?
pas2 ? siape lagi yang nk dikaitkan yg xde mengena pasal hal niey . tah mane dpt idea nk ckp psl uh tak tahu lah. ke tu point je? nk cari point ? point untuk ape? mesti ade sebab kan . xkanlah ley dtg tibe2 ckp psal uh . nk ckp aku curang belakang kau ? HAHA so funny dan bagi aku mang tersentak hati ah bile kau ckap aku ade jantan len . wahh cantik ayat kau doh . terbaekk ! tapi terburuk untuk aku dengar sndiri dari kau . tapi it's okay . aku xkesah kau nk cakap ape , cakap lah coz bende uh bukan betul pon ade jantan len bagai ah . diri aku , aku tahu lah . aku xsekejam owg len nak curang ngn balax dia sndiri . kau sendiri yg ckap kn kat aku " jage relationship" sume , aku jage elok-2 . aku setia dengan kau , aku nk wat yg terbaik untuk kau , aku jage hati perasaan kau , tapi kau ? memang kau buat semua tuh tapi sekarang ? siapa yg tak jage siapa? aku sedar aku xperfect macam owg laen .

masalah nie takkan settle kalau kau terus diam diri . aku sayang kau macam mane aku sayang diri aku . kalau aku ade wat salah kat kau , aku mintak maaf . aku tegur kau untuk kebaikan kau . aku tak marah ape yang kau buat tapi hati aku akan sakit kalau kau buat aku sakit hati . aku mang tak reti nak marah-2 kau sebab aku masih boleh hormat kau sbgai orang yg penting dalam hidup aku, if kau xde mood pon jgnlh sampai abaikan aku . aku masih awek kau . ingat tuh? kalau kau dh muak nk msej or call aku . it's sokey dri mulut aku . tapi dalam hati aku just mampu bersabar dgn semue niey . aku msih boleh chill agy . mybe kau penat dgn bola kau or kau ade masalh ape2 . aku pahan semue uh . tapi takkan lah dengan aku sampai tak de mood langsg .

 aku pon ade mslh len pon still boleh layan kau cam biase , xpernah pon cakap aku xde mood dgn kau wlaupon aku mang xde mood dgn mslh len uh . tapi sebab aku jage hati perasaan kau , aku biar kan dlu mslh uh , aku jage hati kau dlu , aku tak nak kau pandang len kat aku . bkn smue masalh peribadi boleh aku cerite dkt kau , biar lah aku sorang tanggung sendiri . aku tak nak sshkn kau dgr masalah aku . tapi aku hairan sgt2 kenape kau boleh cakap aku ade jantan len lah , ex2 dlu lah . ape niey ? aku xpaham langsg pon . kalau betul aku ade jantan lain , siapa?!! cube bagitahu aku . xkan bende uh kau tak boleh bagi jawapan kat aku . Demi Allah aku tak pernah curang belakang kau doh . xpernah sekali nak curang belakng kau , xkire lah depan ke belakang . aku bukan hipokrit cam owg len kat luar uh . it's up to you nk percaye lagi kat aku ke tak , terpulang pada kau . kalau kau dh benci sangat dengan aku , dipersilakan , aku tak marah . aku terime tapi hati nie susah nak terime kenyataan .

kali nie memang betul-2 buat aku menangis tak henti-2 sampai aku tak boleh nak tidur . pening kepale pkir psl masalah niey . aku tak tahu lah ape salah aku dengan kau ?! kalau aku salah , cakap lah , tegurlah aku kalau perlu . tapi tegur pon ade had nye . tak bolehlah men lepas je cakap . tapi demi kau , it' sokey aku terime kau tegur aku . aku taknak layan perasaan sakit hati aku kat kau . asal kau tahu , aku sayang kau sangat-2 tau tak ! aku rindu kau ! aku rindu ape yg kite lalui bersme macam dlu ! aku rindu everything ! tak pernah pon aku lupe semue tuh weyy . sentiase bermain dlm ingatan aku . sentiase ingat kau xkire waktu .

setiap kali aku bgun dri tidur terus aku check handfhone aku , tengok ade msej dari kau . aku happy sgt kalau  kau hntr msej kt aku , sebab kau msih ingt aku . sebelum tidur pon msti aku tggu kau msej aku . setiap mse wey aku . aku rse dihargai sgt2 tyme tuh . tapi sekarang ? jarang msej kan . msej pon kjb2 . aku harap sgt msej macam dlu .

kbai #


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik