Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Happy Anniversary 5 month zoulhaikal ♥
Wednesday 7 December 2011 ? 0 Atashinchi ?
Assalamualaikum ... Waalaikumsalam ...
Kepada para pembaca blog saya ini . Hee ~  ♥
i want my life same like this photo 


Firstly . i would like to story about today . hee speaking lak =P oke2 . Today aku happy sangat and bersyukur sangat2 pada Allah swt kerana kekalkan relationship aku dengan Muhd Zulhaikal Bin Sohaime .
Alhamdulillah dah masuk 5 bulan kami bersama and aku bersyukur sangat2 dia still jadi pelengkap hidup aku . walaupon suka duka kami tetap bersama * ayat skema . Hee tapi betullah . Insyaallah

To my lovely Zoulhaikal ---> listen here
- saya nak awak tahu yang saya sayang awak sangat2 . separuh dari hidup saya pada awak . saya xmampu nk hidup tanpa awak tau . 1 je saya hope sangat2 ialah saya taknak kehilangan awak . ingat tak sebelum niey kita nyaris Break-up 2x ? OKE saya tak nak sebut lagi perkataan uh coz boley jadi fobia aw saya dengar . Please k . Saya harap hubungan kite smpai bile-2 ea *bak kata awak sampai cucu cicit .Hee ~Insyaallah . Aminn . Tanpa orang ke-3 . Saya hargai awak sangat2 and hargai cinta awak pada saya . tak kira lah ape jadi pon . Awak pon ea tolong hargai cinta saya . Saya setia sangat2 dengan awak and saya janji  kat diri saya yang hanya awak sorang je dalam hati saya . You never be replaced dear . percayalah . If i trust you , You trust me back . Walaupon sekarang kite berjauhan dah tak macam dulu lagi . Yelah awak pergi johor pon sebab karier bola awak uh . Saya paham . And saya doakan awak berjaya mncapai cita-2 awak nak jadi cam khairul fahmi che mat ( apex) hehe . awak pon doakan saya ea . saya nak jadi ........... hehe ape2 jelah jadi . xkesah yang penting saya bahagia . Awak kat sana take care aw . jage diri uh baik2 k . Jangan gatal2 aw . Saya ada spy aw yang selalu memerhatikan awak . hehe xdelah . Awak jauh s0 saya xnak nmpk ape yg awak buat kan and begitu juga saya . hee . Cuti t awak balik aw . kite meet keyh . Saya rindu awak sangat2 aw . Sambung mesej ea . hehe
  ♥ Happy Anniversary yang ke 5 Bulan sayanggg  ♥

"Ya Allah .. Restukan lah hubungan aku dan dia sehingga akhir hayat kami . Aminn ya rabbi al aminn"


---> Iloveyou B so much and Imissyou form your love NurAsyraff Bte Hassan  ♥ Kita CINTA MUKA BUKU kan ? hehe banyak persoalan yang berada di minda ~ 




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik