Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Aishiteru ♥ :')
Thursday 22 December 2011 ? 0 Atashinchi ?
Alhamdulillah . Hbungn kite dah elok kan . Hari-2 saye doa untuk kita . sebelum tydor saye mesti doa " Ya Allah ya tuhan ku , panjangkanlah hubungan aku dan zulhaikal . restu kn lah hubungan kami . Amin ya rabba al-amin " Dah 4 hari kita gadoh kan , ade je yang tak kene . 4 hari berturut-turut saye menangis tak henti-2 smpai saye tak boleh tidur lena sebab ingatkan awak . saya tidur lewat smpai pukul 5 pon tak tidur lagi sebab saye fikirkan pasal awak . saya tak nak kehilangan awak tau tak . tapi Allah tuh maha adil kan . maha kuasa kan . dia yang tentukan kehidupan kita kat dunia nie . saya redha dan terime semue dugaan yg diberi tapi maybe saya tak boleh terime kalau kehilangan awak . saya berdoa siang malam untuk kita . saya harap hubungan kita berkekalan . Aminn ...

*Tadi saya tersedar dari tidur sebab akak kejut coz saye tak tutup lappy saye , then saye sempat on9 kejap , awak pon tyme tuh tengah on9 skali . saye ingatkan awak dah tidur tapi belum lagi. sempat lagi kite chat kan tadi . saya hope sgt tdi mood awak baik . saye tak nak hilangkan mood awak . Alhamdulillah awak balas chat saye tdi dengan elok . then awak call saye , terharu sangat tdi , yelah lame kite tak berborak lame dkt handphone pas kjadian kite gadoh tuh . rindu sangat dengar suare awak . time kite borak kt phone tdi saye tahan je air mate saye mengalir , mang nk mengalir pon coz saye rindu awak sangat-2 . Insyaallah kite akn jumpe gak nanti kalau awak balik sini . nak sangat jumpe awk . salam tgn awk n sewaktu dengannyer . tdi kite borak cam baru first time kenal aw . haha .  thanks call saye tdi . buat ssh-2 je awak sampai gune sos topap tuk call saye coz awk xde kredit . saye pon sme gak . hehe . cukup bermakne dengar suare awk coz dapat lepaskn rindu saye dkt awk . rase cam awak dekat je dgn saye time tuh . kalau awk kat sisi saye sekarang kan best . tenang je hati saye lepas dengar suare awak , buatkan saye tersenyum jew . rase happy n bahagie sangat coz awak still lagi dengan saye . tadi awk say "sorry 4 everything" kt saye , lagi lah buat saye terharu dgn awak . saye sentiase maafkan awk and saye pon nk say sorry 4 everything kat awak . maafkan saye k . hope hubungan kita berkekalan . awak pon doakan banyak-2 k . jangan lupe solat tau . pas solat tuh doakan saye k . saye pon doakn awak . doakan kita kekal k . 

k lah saye nak tidur dulu . mang tadi saye nk tidur pas awak call saye ,tapi terus saye capai lappy saye on blog saye n tulis semua nie . saye hanya dapat luahkan kt blog niey . yelah siape lagi saye nk luahkan perasaan saye selaen awak dan kawan-2 saye . Hehe . awak buat saya tidur tersenyum :) 


From : nur asyraff bte hassan . 
( saya sentiasa di hati awak . i'm promise )


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik