Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Adikku .. jauhnyer kau pergi tinggalkn kami skeluarga :'( ♥
Monday 19 December 2011 ? 0 Atashinchi ?
Aiman ! kau tinggalkan aku sowg2 an , spe nk temankan men gadoh-2 ngn aku ? men sepak-2 bagai . HAHA :(  haishh . kau duk pahang uh elok-2 sikit . take care aw . xmo nakal-2 yerr . accually adik aku uh pergi ikut makcik aku duk pahangg . xlame pon . 3 hari 2 malam je kt sne . haha cm pergi bercuti je an . padahal die sje duk pahang coz ade cousin aku yg 1 kepale ngn dy . kire dy adelah geng nk men . beselah budak-2 an . tadi pas je kau xde kt umah , sunyi je umh ha . cm dlm gua ha . then ayah aku tadi balik umah dari keje , die pelik npe umh aku senyap je , selalu bising dgr suare adik aku uh , haha ayah xtau pon adik aku pergi pahang ikut makcik aku , ayah aku terdiam and hanya mampu tersenyum je bile dapat tahu . huhu . akak aku yang angah uh lak , die balik je terus aku suruh die masuk bilik cari adik aku . haha puas die cari , die ingatkn adik aku men nyorok-2 ke ape , tapi adik aku mang xde kat umah pon .  pas dapat tahu je adik aku pergi pahang die hanya mampu tergelak je . haha walaweii adik aku jauh lorh :( xbest ah . tapi kalau die ade kt umah asyik duk bergadoh je dgn aku . tah pahal xley nampak aku , mesti ade je nk gadoh ha . bajet kau gengster ar? please ah . haha.  tau lah kau ade silat tapi pikir aku heran lah , pikir aku takot lah . wuuyaii tolonglah paham . HAHA .

* aku buat text kt blog niey bknnye kau ley bacekn dik  . apelah . haha sengal -.- 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik