Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

12:00 A.M - Happy NEW Year ! ♥ Alhamdulillah :')
Saturday 31 December 2011 ? 0 Atashinchi ?
HAPPY NEW YEAR IN 2012 !!!
2012 is coming :D im really appreciate the memories in 2011 ♥ :")
*I hope in 2012 will be better than this year :D muahx~

Sometimes the best memories are sad because you know they will never happen again . I never forget memories 2011 ♥ :')

First aku rse cm nak jerit jew . Warrgggghhhhhhhh ! Aku dh Form5 skrg . OMG mase terlalu cepat . Huhu no more play-2 lagi this year because i will be as student SPM candidate's . Huishhh ~ i can believe that but i must believe lahh . Warghh tak sabar den nak habis skolah and tak sabar nk duduki SPM walaupon takot kot . haha .


♥To my self : Azam aku tahun nie ialah aku nak jadi yang terbaik untuk diri aku :) Insyaallah . Mak aku pesan tahun nie kan aku nk SPM so kena belajar bersungguh-sungguh , biar kita dibawah tapi matlamat kita smpai menara gading . Mak aku ckap kalau dpt msuk UITM dlm kos grafik pon it's okay . at least universiti kan . hehe .  i'll be promise mom do the best in my life ! tag line aku "the best of in my life is my future" . Aku akan buktikan for my family yang aku boleh capai cita-2 aku . Insyaallah dengan izin Allah . Accually aku pon tak tahu nanti dh pas habis skolah aku nk jadi ape coz skrg kan byk jobs kt luar uh . tak semestinya kos or bidang yg kita ambik tuh ade peluang kerja kan . s0 aku serahkan pada takdir . Hope aku dpt kerja yang bgus2 . Nak jadi macam kakak aku (kakyuz) my first sister belajar smpai menare gading . dh dpt sekalung Ijazah dah and sambung Master . i'm so proud of you , sis . Exam SPM nie lah yang menentukan masa depan aku . s0 aku janji aku akan belajar bersungguh-sungguh dan jangan bgi orang yg tinggi ilmu tuh pandang rendah kat aku . sorry lahh :) Hehe . and tahun nie aku dengan rela hati nya akan pergi tuisyen . pelik kan -.- Hehe . yelah selalunye aku lah yang paling tak suke pergi tuisyen . mang bangkang ah . Haishh waste tyme . Haha . Tapi tu dulu ah . sekarang dah tak . sekarang mang kena pergi tuisyen ! Hee excited lak aku . kalau aku tak pikir mase depan xde maknenyer aku nk pergi tuisyen . hehe .


♥ To my friends : Rakan seperjuangan aku selame nie or rakan sebaya aku or bahase pasar nyer "geng-2 aku" Huhu . Tahun nie kite akn duduki peperiksaan SPM an . huisshhh gile ah ! cam tak percaye kan . btw aku hope sgt kite berjaya same-2 nanti . aku tak sabar and hope sgt kalau result SPM kuar t aku dpt tgk kowg happy and smpai mengalir air mate coz result yang baik and cemerlang ! huhu bestnye kalau kite cam2 kan .tak pat bayangkan camne kan . haa redha-2 .  ape yg penting kite kne belajar bersungguh-sungguh k . jangan nakal-2 or malas2 cam dulu2 kale . Haha kite dh jadi senior dah skrg kt skolah . so kenelah tunjukkan contoh pada adik2 kt bwh uh . huhu .wahh bajet ah nieh . Hahaha . btw selamat berjuang for SPM ! huhu padahal lmbt agi nk exam tapi rse cm cepat jew kan . huhu. U guys are my best friend forever that i had in my life :) sayang kowg! muah ! hehe :)


♥To my Love : Heyy my true love and my lovely boy . listen here muhd zulhaikal bin sohaime :) hee ~ firstly i wanna say that i love you so much dearr . damn miss you b ! ingat kan new year ley jumpe tapi b tak dapat balik . tak pat cuti kan . keciaan mok .  rindu la mok ! btw hope tahun nie lebih better than 2011 k . mula kan life baru dengan happy and bahagia expecially with me . Hehe . Memorable moment are celebrated together that i never forget dear . memang banyak memory kite pde tahun 2011 kan . i always remember you every second aw . hehe .yelah tahun 2011 lah tahun kite couple kan . byk sgt kenangan with you lah . no one can't replace you that's i promise in my heart . lastly saye nk minta maaf dan halalkan everytthing k .Suka duka kita still together kan . Alhamdulillah . Insyaallah relationship kite kekal hingga akhir hayat . Amin ya rabba al-amin ...


Itu sahaje yang dapat aku sampaikan :) hope tahun 2012 akan menjadi tahun terbaik untuk diri aku :)
kbye ♥


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik