Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

What the date 11 . 11 . 2011 ?
Friday 11 November 2011 ? 0 Atashinchi ?
( Hari ini brsamaan dengan 11.11.2011 )
Kenapa ramai na suka tarikh uh ? 
Sebab tarikh uh cantik kot didengar and dipandang =))
Aku pon suka tarikh tuh .
Tapi best kot sape yang couple or married or any else happen at the date ~ huhu 
Alaa tarikh je kot cantik =P 

Bagi aku tarikh uh hope have a nice day la trjadi  kt life kita =) Hee~

Tapi yg suck nye tarikh hari ni bagi aku ialah ----> hari nie kepale aku rase kusut sangat-2 lah ! why ? i don't know why . hee . Then kepale aku pening gler-2 yaw . rse nk muntah pon ade tadi . mang tdi muntah-2 pon . haii tak tahu lah nape . salah makan ke? haisshh i don't thing so . 

Have a nice day hari niey ---> Hehe my loved ( Zoulhaikal ) always be my love smpai sekarang . Alhamdulillah =) thanks for Allah coz panjangkan relationship kiteowg smpai sekarang . Hee ~Hope be remains forever . Aminnn ......... suke-duke kami be my part of me =) that's the moment can't buy the money oke ~



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik