Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

♥ Sakai - KESAH PULAK AKU ~ ♥
Wednesday, 9 November 2011 ? 0 Atashinchi ?
Heyy pompuan ! kau kalau tak puas aty ngn aku cakaplah depan-2 weyh ! tak payah lah nak cakap belakang-der . Nampak na kau niey pengecut ! Aku bukan nk ajak gadoh ke ape weyh TAPI cara kau uh buat kan aku terniat nak wat camtu ! Ada mata pandang lah orang elok-2 yerr AND tak payahlah nak sebok-2 lah kan  pasal hal aku ! aku tak kacau hal kau , kau tergedix-2 nk kacau aku . Pkir kau bgus kew?! Urghh tolonglah ~
Sebelom nie oke jew aku tengok ,tapi sejak 2 menjak niey kan *kau kau and kau aku tengok dari segi pemerhatian aku and dak-2 aku an , kau pandang sleck 1 hal ! kau mngate belakng psl aku tuh HAL lah nye ! da lah p mam ah kau ! jeleous na tengok owg bahagia ~ lau tak puas aty sangat jmpe lah F2F . niey tak ,bile aku dah kt depan kau,kau and kau , mulelah kau-3x tunduk kepale cm xnk bgi aku nmpk muke kau-3x . Ape kes? uisshhh ~tak suke lah tak puas tak puas aty niey . ape je kowg dapat ha? nk ckp puas? mang tak lah kan =P

*Good girls go to Heaven , Bad girls go to Hell ! kbai#


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik