Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

♥Inai di jari ku♥
Monday 7 November 2011 ? 0 Atashinchi ?
tanookk tunjuk muke ! kbye # 


huisshh mang gle ah aryny .aku dh lame xpkai inai kt jari niey .s0 tadi aku pkai lh .wat sndiri .
tau ape jadi???urggghh gle buruk jari aku haa .
xlawa langsng coz wane inai uh mang xmenyerlah lahh .salah beli inai kot .akk aku la belikn .
adoyaiii .dh lh ssh nk hilang kn wane inai kt jari niey .aku dh la pkai 10 jari ha .ambek kau ! haha .
nk tunggu hilang wane uh tah bile pulak yerr .sabar jelahh .
tapi ade sowg mahluk tuhan niey an .mang asyik wat aku jem jew dri tadi .suke sgt sakat aku aw ..
eeaiiii geramnye saye dgn buncit saya uh (zulhaikal) . ade ke patot dy cakap jari saya buruk coz pkai inai uh (haha mang buruk pon) tapi ......
perrhhhh ~ siuut je aw ..  B jahatt ! seriously smpai nk nangis di wat nye .
dh la jari aku dh xrupe jari dah weyh .bapak xlawa inai yg aku pkai uh . urgghh
1st tyme jadi cmni aw .sebelom niey pkai elok jee .
urmm =( sedihh ! sabar jelahhhh ..

kbye#


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik