Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

♥For you and only you ♥
Thursday 3 November 2011 ? 0 Atashinchi ?

Hye b . first bby nk say i love you kt b .
bby xnk khilangan b .
cukuplah skli ari2 kte nyaris ______! mls nk habak =(
tau x ari2 bby mimpi buruk psl kite . xtau lh npe . xtenang hati bby aw . rse risau sgt2 kt b ..
hope lh xpat mimpi cm2 agy .. urmm
thanks slame niey heppy kn bby and bhgiakn bby . bby hargai sgt2 . hee ~
most thank you coz b dtg dlm hidop bby .
bby xkn lpskn b wlauapepon .
b kt luar uh take cre k .. xmo nkal-2 ea ...
iloveyou .miss you so  muchhh dearr . heee muahhhhhh skit !



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik