Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

♥ Anniversary - 4 Month taken by zoulhaikal ♥
Monday 7 November 2011 ? 0 Atashinchi ?
♥ Happy Anniversary for our relationship ♥

my friend , my enemy and my love


  • ♥ Pejam celik pejam celik ^_^ ♥
  • ♥ Hee tak sangke dah genap 4 bulan with u dear . ♥
  • ♥ Atas restu Allah kite dah kekal smpai sekarang an . ♥
  • ♥ Thanks for Allah because sending you in my life .♥
  • ♥ Hope relationship kite tnpe orang ke-3,46789.... k . ♥
  • ♥ Seriously bby xley tanpe b .♥
  • ♥ Kalau boleyh bby nak sentiase di sisi b .♥
  • ♥ I wanna say sorry for everything yaa . if bby ade wt slah silap kt b .♥
  • ♥ Bby hargai b and terime b dgn seadaanya aw  .♥
  • ♥  Btw "majulah sukan untuk negara! " hehe tibe je . ♥
  • ♥ I love you so much B * muahx sikit :* hee♥
  • ♥ Sayang b sgt-2 yaw ~ hee ♥
B bce text niey smbil listen this song yang kt blog bby niey aw .
♥ lagu kt blog niey khas untuk b ♥

From ur gf ----> Nurasyraff Juvane ~hee ♥
KBye #


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik