Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

♥ Happy Anniversary yg ke 3 bulan ♥
Sunday 9 October 2011 ? 0 Atashinchi ?
NO CAPTION ! kbai # heee
b ! HAPPY ANNIVERSAY  ♥ Yup ! that's say it and accually it was like a dream in my sleep . hehe . xsangke an dh genap 4 bulan kite couple .walaupon byk cabaran n masalah yg kite hadapi slame kite couple nie . suke duke n blalalala . what the said it ? oowh yaa is " Sharing is Scaring" .heee . It's sokey . i'm a cool girl dear . s0 no wonder la my heart always quickly to be fine even we fight-2 right. hee . Hope in our relationship kite nie remains forever and ever k . 
kanan -bby ♥ kiri- b
remember this moment b ? hee tyme ni kt lake garden  .
As u know . I love you so muccchhhhh ! muahahhahahahahahahaxoxo! love u forever . seriously .bby xley idop law xde b . so bby nk b !! heee   ♥ ♥ ♥ ♥ 



lastly . bby nk ckp yg bby syg gle-2 kt b aw ! syg ketat-2 . law boleh syg uh xnk lepas dehh . heee muahah! 
kbai #



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik