Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

*exam last year nie was suck for me =P
Thursday 20 October 2011 ? 0 Atashinchi ?
urmm first i would like to say * mang exam last year niey was suck for me . urggghhh . fine-3 . redha jelaaa . haisshhh . yelaa paper agame islam aku xambek kot . xdtg tyme exam . demam ~ urmm sokeyla . dah takdir an . nk wt cmne . okelahhh .
tapi rse cm xpuas aty la . tension je exam nie .. ustaz aku xbgi ambek exam agame uh lah coz kalau tak datang trus tak payah ambek exam . dy cakap cm2 . oke terime kasih ustaz  ~ urmm .k fine-3

warggghhh . asal lah minggun niey cm tension sgt ha?! can make me like little bit crazy .haisshh .. mybe mood aku kot cm xmenentu coz __________ - urmm tak pon environment kot ..haa whatever lah !  tapi kire okelah aku da baik dari demam n selseme bgai uh . hee ~ Alhamdulillah ..


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik