Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Jaga lah Tepi Kain Sendiri yerrr #
Friday, 23 September 2011 ? 0 Atashinchi ?
apepon 1 je aq nk cakap . hidup uh kalau nk tenang an ,janganlah wat perangai yang tak elok didengar orang luar . kenpe la kt dunie niey ade manusia yang suke sangat JAGE TEPI KAIN ORANG  ~haissshhh lumrah manusia an .. seblom jage tepi kain orang ,jage tepi kain sendiri dlu . jangan dok nk mengate macam2 pasal hal orang lain . ingat orang lain uh xde perasaan ke ha ? ! eeeaiiii . agak2 kalau dosa uh xcukup berbakul-bakul an ,wat lah lagi dosa uh .biar banyak sikit *GTH # xpaya sebok2 pahal hal orang lain . pikir dlu sebelum buat something . pkir pakai otak yerr .. Tuhan dah bagi akal fikiran uh .gunekanlh dengar seelok2nyer .bukan nak hancurkan masalah orang lain .masalh sendiri dah xpat terjage nie kan pula nk sebok2 hal orang # fuck off !

kbai #


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik