Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

♥Buka Puasa with my Besties & Cikgu Diyana . hehe best lepaking skli ~♥
Saturday 20 August 2011 ? 0 Atashinchi ?
Nasi Goreng Ayam + Jus Oren = hehe saya pnyer menu .sddddppp ~ 

untunglaaaa sweet =D heee

comeyl bukan ? hehe 

tinie niey diri tegak semcam je *cm nynyi negaraku plk dehh .hahaa

spek ! try it ~ this is best br0! 

kami giler snap gmbr ! hehe 

Pendek's Girl * hehe syg kowg nyahh ~

ni la muke2 kami =D hehe

pose sikit ! alahaiii ~ hehe

expo kt dataran senawang * haisshh dh muak dah dtg situ aw . 

yg dpn uh comeyl la yg pkai shawl purple uh * shawl je la comeyl coz aq nyer uh .. haha 

muke penat sebenarnyer =D werk ! 

aceeehhh candid yaw ~ 

kami punyer !!! don't touch my water ! hehe

hehe typah & me =D 

muahahahaha !

dataran senawang nye location =D

ehem2 .mesej ngn spe uh . hehe 

nieyla cikgu kami * cikgu asmah & cikgu diyana =D syg cikgu !

pilih lah mne sedap ? hehe

nurasyraff hassan =D

peaceee ! smilee !!! 

okeeyhhhh kbai #
okey itu saje .mls nk tulis text n cerite  .hehe just tunjukkn gmbr pon u all ley tau an pe jalanan cerite kiteowg . hehehe . best memont ~ thanks to typah+tinie+afie+bani+joe+cikgu diyana+cikgu asmah .....syg kowg ! muahahaa !


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik