Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Gelagatt kami 4 ixora tyme smbut raye awal2 ! hehe
Friday 29 July 2011 ? 0 Atashinchi ?
hehehe zoul <3 

typahh comel !

my hand ! peace yaw!

kiteowg byk chemistry aw ! heehe

3 bdak saka  ! haha

what happen  guys ? !

facebook ! online la pe gy . haha

Ain & aku ..haaaa semputtt !

why typah looking like that . haha

snap ! snap !

leeyaa ! are you oke girl ? haha

domo ! 

domo lagi !

aku ! hehe

tinie ! syg kau gile wlaupon ko ari2 wt kn mulut aq pecah !  blueweek !

u know what ! i love them s0 muchhh !!!!!!!! girls u are my bestfriendforever n ever ! huhu

my monitor class ! haha syed nme ea 

hehe no coment ! 

nmpk ! ketupat ! hehe

hehe smile by me !

wif bani giler ! haha pegawas pling gile kt sk0la . suke sgt kacau aq . haha

comel la tuh? weekk plss la ! haha .btw kowg mmg cumel pon  ,, cm aku ! HAHA

yaww !!! 

eleyh2 ..cumel la kite tinie ! hahaa

this is best br0 ! haha


hehe no coment !

tutup mulut ! 
THE END =D


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik